برگزيده ي نهج البلاغه 11


اهل بيت

نيايش عارفان
1خدايا!بر من ببخشاي ان كردارهايي را كه تو بر ان كردارهايي را كه تو بر انها داناتري.و اگر من به سوي انها باز ايم تو نيز با بخشايش خويشبر من روي ار و به سويم باز اي و بيمرزم
2خدايا !بر من ببخشاي انچه را كه عهد بستم و تو مرا وفا كننده ي به ان نيافتي.
3خدايا!بر من ببخشاي كه با زبانم به تو تقرب جستم و به سويت امدم .اما دلم با زبانم همراهي نكرد(و به غير تو روي نهاد)
4خدايا بر من ببخشاي:
اشارتهاي ناروا چشم را
و بيهوده گوييهاي گفتار را
و خواهشهاي نا شايست دل را
و لغزشهاي نابايست زبان را!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:,ساعت 18:19 توسط سپهر|


آخرين مطالب
» چهل حدیث از امام موسی کاظم (علیه السلام)
» زندگی‌نامه امام موسی كاظم (ع)
» زندگینامه امام حسن مجتبی علیه السلام
» زننامه حضرت رقیه س
» زندگینامه حضرت ابوالفضل
» تسلیت
» برگزيده ي نهج البلاغه13
» علي ع ولي الله
» رهنمودهاي امام علي ع 13
» برگزيده ي نهج البلاغه12
» رهنمودهاي امام علي ع 12
» برگزيده ي نهج البلاغه 11
» رهنمودهاي امام علي ع 11
» موعودنامه11
» موعودنامه10
» برگزيده ي نهج البلاغه 10
» رهنمودهاي امام علي ع (10
» موعودنامه8
» برگزيده ي نهج البلاغه 8

Design By : Pichak